середа, 3 червня 2020 р.

Культура обслуговування користувачів, спілкування з відвідувачами


Сьогодні бібліотекарі всіх країн створюють узгоджену з практикою систему професійних вимог, які регламентують їх діяльність. В основі цих вимог лежать професійні етичні норми, які повинні дотримуватися кожним, хто переступив поріг бібліотеки. Етика бібліотекаря й обслуговування читачів – взаємозалежні поняття. Адже успіх усієї діяльності бібліотеки визначає ефективність спілкування бібліотекаря з читачем. Бібліотечне спілкування починається з моменту реєстрації  користувача і здійснюється протягом всього комплексу бібліотечно-інформаційного обслуговування.
2 червня головний методист науково-методичного відділу Волинської ДОУНБ ім. Олени Пчілки Наталія Харчук для бібліотечних працівників області провела вебінар на тему: «Культура обслуговування користувачів, спілкування з відвідувачами». До вебінару долучилися понад 50 учасників і не тільки з Волині.
Питання культури обслуговування та надання спектру якісних послуг набуває особливої ваги з відновленням роботи бібліотек в умовах адаптивного карантину, яке передбачається 10 червня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392. На цьому наголосила, підбиваючи підсумки вебінару, директор Волинської ДОУНБ імені Олени Пчілки Людмила Стасюк. Украй необхідно після довгої перерви в спілкування з читачами зберегти контингент користувачів та залучити до бібліотеки та її фонду нових членів громади.

Немає коментарів:

Дописати коментар