Сьогодні
бібліотекарі всіх країн створюють узгоджену з практикою систему професійних
вимог, які регламентують їх діяльність. В основі цих вимог лежать професійні
етичні норми, які повинні дотримуватися кожним, хто переступив поріг
бібліотеки. Етика бібліотекаря й обслуговування читачів – взаємозалежні
поняття. Адже успіх усієї діяльності бібліотеки визначає ефективність
спілкування бібліотекаря з читачем. Бібліотечне спілкування починається з
моменту реєстрації користувача і
здійснюється протягом всього комплексу бібліотечно-інформаційного
обслуговування.
2
червня головний методист науково-методичного відділу Волинської ДОУНБ ім. Олени
Пчілки Наталія Харчук для бібліотечних працівників області провела вебінар на
тему: «Культура обслуговування користувачів, спілкування з відвідувачами». До
вебінару долучилися понад 50 учасників і не тільки з Волині.
Питання
культури обслуговування та надання спектру якісних послуг набуває особливої
ваги з відновленням роботи бібліотек в умовах адаптивного карантину, яке
передбачається 10 червня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів
України від 20 травня 2020 року №392. На цьому наголосила, підбиваючи підсумки
вебінару, директор Волинської ДОУНБ імені Олени Пчілки Людмила Стасюк. Украй
необхідно після довгої перерви в спілкування з читачами зберегти контингент користувачів
та залучити до бібліотеки та її фонду нових членів громади.
Немає коментарів:
Дописати коментар