середу, 21 березня 2018 р.

У Волинському РТЦ відбувся вебінар

21 березня для бібліотечних працівників області був проведений вебінар на тему «Маркетинг у бібліотеці». 
Соціальні зміни, які відбулися в останнє десятиліття в Україні, викликали необхідність переосмислення ролі бібліотек у суспільстві, їх адаптації до нових соціально-культурних і економічних умов, визначення свого місця в системі інформаційно-бібліотечних закладів
На сьогодні працівники публічних бібліотек зіткнулися з  необхідністю використовувати маркетингову концепцію у своїй роботі.
Головне в бібліотечному маркетингу – двоєдиний і взаємодоповнюючий підхід. З одного боку це ретельне і всебічне вивчення потреб, запитів, смаків, орієнтація на надання послуг у відповідності до цих потреб, адресність надання послуг; а з другого активний вплив на використання послуг та існуючий попит, на формування потреб. Цим визначається основа маркетингу для бібліотек.       
Заохочуйте і закликайте своїх користувачів до співпраці – це неабиякий потенціал творчих ідей та рекламних можливостей. Хороший сервіс та дружнє ставлення до користувача перетвориться на кількісні показники, що дасть змогу побачити успішність маркетингових дій.
З презентацією, яка була представлена на вебінарі, можна ознайомитися, перейшовши за посиланням: 
https://drive.google.com/file/d/1XmTKvSPm-DiBViw_Fw7tWbPzsSjbJX1q/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар