вівторок, 22 січня 2013 р.

Наші видання 2012 року





З Волинню пов’язане життя і діяльність багатьох  видатних особистостей. 2011 рік ознаменувався рядом ювілейних дат, на відзначення яких, нами було розроблено ряд методико-бібліографічних матеріалів.

200-му ювілею відомого польського письменника та краєзнавця Юзефа Ігнація Крашевського підготовлено матеріали „Юзеф Ігнацій Крашевський: творчість – митець – доба”, які включають сценарій літературного вечора „Феномен творчості і таланту” та план книжкової виставки „ Юзеф Ігнацій Крашевський: в обіймах вічності”. 23 роки пов’язували його з історичною Волинню. Саме на нашій землі відбулося формування особистості і захоплень Крашевського, а творче спрямування вважається найбільш плідним у житті митця.

     На відзначення 90-го ювілею відомого українського письменника-прозаїка розроблено збірник „Я все життя збираю людські долі” , що складаються з сценарію літературного вечора „Блискучий майстер слова” та плану книжкової виставки „Художній дивосвіт Анатолія Дімарова”. Цей відомий майстер прози протягом шести років працював у обласній газеті „Радянська Волинь”. В його творчому доробку зайншли місце цикл творів присвячених Волині.


     60-ти річному ювілею знаної в літературі і журналістиці постаті Василя Простопчука присвячений методико-біліографічний матеріал  „Я б осінь полюбив, якби не був у літі” який включає сценарій літературного вечора „Творча палітра Василя Простопчука” та план книжкової виставки „Блажен, хто вірує у слово”.  

    На відначення 50-літнього ювілею письменника Анатолія Махонюка пропонуємо вашій увазі матеріали „Мій рядок – то мій подих чи щастя, чи болю...”, які включають сценарій літературного вечора „На світ народитись – для мене замало, для мене є щастям  – людиною бути” та план книжкової виставки „Речник любові та краси”. Не легким видався  його шлях до поезії, адже важка хвороба підрізала його крила, те не загасила жаги життя, краси любові.

Немає коментарів:

Дописати коментар