пʼятницю, 28 жовтня 2022 р.

Онлайн-семінар «Психологічна підтримка та взаємодія з користувачами бібліотеки у кризових ситуаціях під час воєнного стану» в межах проєкту «Бібліотека як безпечне місце»

 26-27 жовтня 2022 року головний методист науково-методичного відділу Волинської державної обласної універсальної наукової бібліотеки імені Олени Пчілки Тетяна Грицюк взяла участь онлайновому семінарі «Психологічна підтримка та взаємодія з користувачами бібліотеки у кризових ситуаціях під час воєнного стану» в межах проєкту «Бібліотеки як безпечне місце», який реалізує ВГО Українська бібліотечна асоціація спільно з Goethe-Institut в Україні.

Спікерами онлайнового семінару були:

Анастасія Білозор – Сімейний і дитячий психолог, нейропсихолог, психосоматолог, сексолог. Діюча членкиня Міжнародної асоціації психосоматики та тілесних терапій. Тренер навчальних програм. Кризовий психолог.

Вікторія Віткалова – Аналітично орієнтований психолог, членкиня Дивізіону дитячої та підліткової психології Національної психологічної асоціації, членкиня Етичної комісії Національної психологічної асоціації, членкиня Української юнгіанської асоціації; фахівчиня з арт-терапії в Київському осередку ГО «Арт-терапевтична асоціація». 


    Під час семінару учасники набули знання про кризові протоколи на допомогу бібліотекарю. Дізналися про алгоритм дій відповідно до кризових протоколів міжнародних стандартів та їхню інтеграцію та адаптацію в українських реаліях. Ознайомилися з  практичними методиками для опанування кризових ситуацій під час воєнного стану. Засвоїли базове правило «Спочатку кисневу маску на себе, а потім на ближнього». Учасники знайомитись із практичними вправами для самостабілізації та первинної психологічної допомоги.  Наповнили  власну психологічну аптечку дієвими прийомами, техніками, інструментами.

Особливу увагу спікери зосередилася на теми:

§  Дорослі в кризовому стані: що робити? Як розпізнати дорослого в кризовому стані та допомогти стабілізуватися. Різновиди реакції на стрес у дорослих.

§  Діти в кризовому стані: що робити? Як ідентифікувати кризовий психологічний стан у дитини та підлітка? Типи реакції на кризи, основи характерології. Що робити з дитячими істериками, спричиненими воєнними діями. 


Немає коментарів:

Дописати коментар