Соціальні зміни, які
відбулися в останнє десятиліття в Україні, викликали необхідність переосмислення ролі бібліотек у суспільстві, їх адаптації до нових соціально-культурних і економічних умов, визначення свого місця в системі інформаційно-бібліотечних закладів
На сьогодні працівники публічних бібліотек зіткнулися з необхідністю використовувати маркетингову
концепцію у своїй роботі.
Головне в бібліотечному маркетингу – двоєдиний і взаємодоповнюючий
підхід. З одного боку це ретельне і всебічне вивчення потреб, запитів, смаків,
орієнтація на надання послуг у відповідності до цих потреб, адресність надання
послуг; а з другого – активний вплив на використання
послуг та існуючий попит, на формування потреб. Цим визначається основа
маркетингу для бібліотек.
Заохочуйте і
закликайте своїх користувачів до співпраці – це неабиякий потенціал творчих
ідей та рекламних можливостей. Хороший сервіс та дружнє ставлення до
користувача перетвориться на кількісні показники, що дасть змогу побачити
успішність маркетингових дій.
З презентацією, яка була представлена на
вебінарі, можна ознайомитися, перейшовши за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1XmTKvSPm-DiBViw_Fw7tWbPzsSjbJX1q/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1XmTKvSPm-DiBViw_Fw7tWbPzsSjbJX1q/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар